Sider

onsdag 1. august 2012

Møter høsten 2012

Alle møtene for høsten er nå fastsatt. Med mindre noe annet er notert er møtene på Outland i Bergen, fra ca. 16.00 - 18.00. Vi møtes på bordene som er innerst til høyre, under trappa. Alle er velkommen!

NaNoWriMo-møter er i fet skrift. Disse holdes ikke nødvendigvis på Outland, og ikke nødvendigvis på tirsdager.

14. August
28. august
11. september
25. september
9. oktober
23. oktober 
25. oktober - NaNo-meet and greet, Studentsenteret
1. november - NaNo kickoff, Studentsenteret 
6. november
13. november
20. november
27. november 
5. desember - Avslutning både for NaNoWriMo og skriveklubb, resturantbesøk

Spørsmål sendes til skriveklubb@gmail.com.

8 kommentarer:

  1. Åååh som eg glede meg til NaNo! :D

    SvarSlett
    Svar
    1. Du kan jo bli med på Camp NaNoWriMo nå i August... Er en del av Bergensgjengen som skal være med.

      Slett
    2. Jaaaa. Bli med på Camp NaNo! Den perfekte måte å varme opp til november på, å skrive 50k ord i august også! ;)

      Slett
  2. Jeg har lagt datoene inn i kalenderen min, håper jeg får vært med på mange av møtene!

    SvarSlett
    Svar
    1. Håper du får tid til å komme! Ville være gøy å se mer av deg ;)

      Slett
  3. Gleder meg til vi starter opp igjen. Mistet jo en del møter da jeg jobbet i Sogn, så det er ALTFOR lenge siden sist!!!!!

    SvarSlett
  4. Kan eg komme nå, til neste møte liksom, eller er det slik at eg må vært med frå første møte?

    SvarSlett
    Svar
    1. Det går helt fint å komme nå! Vi blir veldig glade for nye folk :) Neste møte er om akkurat to uker, så det er bare å komme.

      Slett